Zákaznický servis
Naším cílem je neustále poskytovat zákazníkům rychlou a efektivní pomoc!
Prodej a instalace automatických vertikálních zakladačů je pouze prvním krokem naší dlouhodobé spolupráce se zákazníkem. Jakmile se rozhodnete pro naše skladovací zařízení, je pro nás důležité poskytovat vám v průběhu času komplexní podporu a profesionální poradenství.
Naše podpora tudíž nekončí, jakmile jsou stroje uvedeny do provozu; jsme si dobře vědomi významu automatických skladů ve vašich logistických procesech a jsme připraveni vám poskytnout rychlou odbornou asistenci, pokud se během provozu dostanete do jakýchkoliv problémů. Stejně tak jsme připraveni vám pomoci při plánování modernizace strojů či optimalizaci pracovních procesů.
VZDÁLENÁ PODPORA
ASISTENCE NA MÍSTĚ
ŠKOLENÍ OPERÁTORŮ
PREVENTIVNÍ ÚDRŽBA
MODERNIZACE A STĚHOVÁNÍ
SOFTWAROVÉ KONZULTACE A AKTUALIZACE

Výhody naší profesionální péče o zákazníky:
Telefonická podpora zdarma v rozsahu Po-Pá 8-17 (včetně pozáruční doby)
Odezva telefonické podpory do 60 minut
Vzdálené připojení technika k opravovanému zařízení Modula
Až 90 % problémů dokážeme vyřešit pomocí vzdálené podpory
Asistence technika na místě nejpozději následující pracovní den (NBD)
Vlastní plně vybavený sklad ND v Brně
Výrobcem plně certifikovaný servisní a montážní tým
Rychlé zásahy a zkušenosti s řešením problémů
Možnost rozšířené telefonické podpory v režimech 16/5, 24/5, 24/7