Možnosti výdejních oken zařízení Modula

Možnosti výdejních oken zařízení Modula

Mezi charakteristické znaky všech zařízení značky Modula patří na předním místě variabilita. Pokud si totiž klademe za cíl zjednodušit a zrychlit skladové operace našich zákazníků, je právě customizace automatizovaných skladovacích systémů podle individuálních potřeb a požadavků klienta naprostou nutností.

Pojďme se teď zaměřit na to, jak se právě důraz na variabilitu projevil v místě, kde s automatickým zakladačem pracuje živý operátor skladu, nebo další zařízení ve formě robotů a autonomních vozíků – výdejním okně.

Varianty pro úsporu místa nebo pro lepší ergonomii

I když platí, že skladovací systémy Modula ve všech případech odstraní zbytečnou námahu, práci v dřepu, na žebříku nebo ve výškách a jedná se tak o velmi ergonomické řešení, přesto se najdou varianty, které šly ještě o krok dál, než jiné. Záležet bude hlavně na tom, jaký budete mít pro Modulu vyhrazený půdorys.

Nabízí se tak výdejní okno interní (zabudované), nebo externí (předsazené).

Externí výdejní okno MODULA

Kde to prostor dovoluje, předsazené externí výdejní okno dovoluje lepší přístup operátorům, ale i robotům nebo autonomním vozíkům.

Jak bylo řečeno, v obou případech je operátorům nebo dalším zařízením zajištěn komfortní přístup k položkám umístěným v regálech zařízení.

Interní výdejní okno nepřesahuje půdorys celého zařízení Modula a nabízí tak evidentní výhody – úsporu zastavěné plochy, kterou si italský výrobce klade jako jeden z primárních cílů.

Výdejní okno s jednou policí MODULA

Zabudované interní výdejní okno (na obrázku ve variantě s jednou policí) stále nabízí dostatečný prostor, přehled a přístup ke zboží, nepřesahuje ale půdorys zařízení.

Externí výdejní okno je předsunuté dopředu a logicky tak nabízí ještě více pohodlí či možností při manipulaci s uloženým zbožím, zejména pak při použití robotických paží nebo třeba portálového jeřábu při zvedání opravdu těžkých předmětů.

Kombinací obou typů a proto velmi oblíbenou variantou je teleskopické okno. Zabudované v půdorysu zařízení, ale s možností vysunout do prostoru jako zásuvku ze skříně. Navzdory velké hmotnosti police je manipulace velmi jednoduchá a pro modely s nosností 500 - 990 kg je teleskopický výsuv doplněný i podpůrnými nohami.

Jedna nebo dvě police v jednom výdejním okně

Obě varianty výdejního okna zmíněné v předchozí kapitole lze provést ve dvou podobách a tentokrát bude nejvíc záležet na potřebě úspory času při přebírání nebo naskladňování zboží.

Výdejní okno se dvěma policemi MODULA

Prodlevu, kdy se ve výdejním okně střídají police, eliminuje varianta, kde se vysouvají dvě police nezávisle.

Do otevřeného prostoru okna se vždy může vysunout jedna police (což stačí při nižších požadavcích na rychlost nebo frekvenci práce), nebo dvě police nad sebou, které se pohybují nezávisle a zmenší tak prostoje při vyskladňování většího počtu různých položek.

V kombinaci všech parametrů tak dostanete čtyři různé varianty na míru předpokládanému využití každého zařízení.

Teleskopické výdejní okno MODULA

Teleskopické okno kombinuje výhody minimalizace zastavěného prostoru a komfortnějšího přístupu k policím se zbožím.

Když velké předměty vyžadují větší výdejní okno…

…Modula má řešení. Opět ve spojení se všemi dosud diskutovanými variantami může být světlá výška otvoru výdejního okna ve variantách S/M/XL, podobně jako velikosti oděvů. Co to znamená?

Pro variantu s jednou policí mohou být uskladněné předměty vysoké 695, 895 nebo 1295 mm, se dvěma policemi nad sebou potom 320, 320 – 520 a 320 – 820 mm, čili tak, aby se dvě police nad sebou v součtu vešly do rozměrů okna.

Kdo zvětšené okno využije?

Zastavme se teď na chvíli ve výčtu konstrukčních variant a jejich výhod a pojďme se podívat nedaleko Brna, kde celých 19 let funguje výrobce motorových surfů, firma MSR Engines s.r.o.

V prostorách firmy totiž najdete naše zařízení Modula se zvětšeným výdejním oknem (velikost M), a to tak, aby se do držáků umístěných na polici vždy dalo umístit celé surfové prkno ve stoje na jedné z dlouhých hran.

Zařízení Modula totiž kromě své primární funkce slouží v této společnosti i jako výtah mezi třemi patry budovy a dvě police jsou vyčleněné z evidence právě pro účel dopravy surfových prken, choulostivých na mechanické poškození, mezi podlažími budovy.

Ještě více možností?

Systémy Modula je samozřejmě možné vybavit protilehlými výdejními okny nebo okny v různých podlažích, jak jsme psali před chvílí. Množství variant, jak může zařízení pomáhající s automatizací skladu vycházet naproti procesům ve skladovém hospodářství, je skutečně nepřeberné.

Kromě toho všeho umí Modula samozřejmě komunikovat s roboty a autonomními vozíky, jeřáby a dopravníky nebo umožňuje datové napojení na ERP/DMS. Poskytuje systémy vizuální pomoci a integrovaná řešení pro vychystávání zboží.

Důležité je, že téměř všechny úpravy zmíněné v tomto článku je díky modulární konstrukci zařízení Modula možné provést dodatečně, kdykoliv během životního cyklu zařízení.

Trendy pro správu skladových zásob 2024

Trendy pro správu skladových zásob 2024

Ruku v ruce s rostoucím tlakem na efektivitu práce logicky roste potřeba stále lepší správy skladových zásob. Ve výrobě, velkoobchodě, maloobchodě, všude tam, kde dochází k uskladnění materiálu, výrobků nebo nástrojů. A kde procesy naskladnění, vyskladnění a evidence výrazně promlouvají do cashflow celé firmy.

Efektivní správa pomáhá nejen ukrojit z provozních nákladů, ale také zamezuje ztrátám, brání tvorbě nadměrných zásob a chrání před nedostatkem a souvisejícím prostoji ve výrobě nebo prodeji.

Pojďme se podívat na to, jakou roli plní správa zásob v řízení skladů a jak mohou pomoci automatizované skladovací systémy a skladový evidenční software Modula.

Správa zásob jako součást efektivního řízení skladu

Efektivita skladu představuje optimalizaci skladových operací. Zahrnuje širokou škálu řešení a osvědčených postupů pro zvýšení produktivity a snížení provozních nákladů.

Zatímco řízení zásob odpovídá za efektivitu toku produktů, efektivní řízení skladu stojí ještě na dalších pilířích, jako jsou:

  • efektivní využití prostoru
  • zajištění bezpečnosti zboží a osob
  • minimalizace manuální práce

Automatizace jako odpověď na řízení skladu, ale i správu skladových zásob

skladový evidenční software Modula WMS

Kompletní kontrola nad veškerými skladovými zásobami, zrychlení a zpřesnění vychystávání a doplňování zboží, datové napojení na vaše vlastní ERP/DMS. WMS Modula vám uvolní ruce při správě skladových zásob.

Zatímco není těžké představit si automatizované skladovací systémy, použití robotů pro vychystávání objednávek, dopravníkové pásy, případně práci autonomních vozíků, automatizace skladu spočívá ještě v propojení všech procesů s řídícím software a nahrazení manuální práce nejen mezi regály, ale i u klávesnice počítače.

Když se na věc podíváme z opačného úhlu, je to právě plynulá komunikace skladovacích systémů a případných dalších technologií ve formě robotů či bezpilotních vozíků se softwarem WMS a jeho napojení na systémy ERP nebo DMS ve firmách, které je základem pro automatizaci správy skladových zásob.

Automatická evidence při naskladnění a vyskladnění a její datové napojení na řízení firmy je právě tím klíčovým bodem, kde automatizace kromě lidských rukou na skladě ušetří další manuální práci.

A nejen to. Zařízení Modula pomocí autentizace jednotlivých zaměstnanců a omezení přístupu pouze k dílům, zboží nebo nářadí, které souvisejí s jejich úkolem, pomáhá s evidencí a omezením ztrát.

picking station5

Inteligentní vychystávací stanice a vozíky vybavené funkcí Put-to-Light jako nabízejí další krok ve zpřesnění a zrychlení skladových operací

Jak na automatizaci skladových zásob pomocí řešení Modula?

Italský výrobce Modula je autorem inovativních řešení pro automatizované skladování i pro systémy řízení skladových zásob. Propojení automatizovaných skladovacích systémů s WMS a následně ERP nebo DMS celé firmy zvyšuje produktivitu firmám v automobilovém průmyslu, ve strojírenství, ale také obecně kdekoliv ve výrobě, velkoobchodě nebo retailu.

Modula Warehouse Management System

Modula nabízí komplexní řadu softwarových řešení navržených tak, aby byla v souladu s různými systémy řízení zásob. Tvorba a správa software v Module probíhá interně, což umožňuje úplnou kontrolu nad jeho vývojem a funkcemi.

Našim zákazníkům tak můžeme nabídnout:

  • Software WMS Base vhodný jako základ pro menší samostatně fungující sklady bez datového napojení na ERP/DMS
  • Software WMS Premium jako komplexní řešení správy zásob a řízení skladu v prostředí s vyššími požadavky na evidenci dat (včetně možnosti programátorských úprav WMS Premium na míru systému zákazníka)
  • Software Modula Driver nebo Modula Link pro aplikace, kdy zákazník požaduje přímou správu materiálu a řízení zařízení Modula pomocí vlastního WMS/ERP

Všechny varianty přitom umožňují:

  • Získat kompletní kontrolu nad veškerými skladovými zásobami
  • Zrychlit a zpřesnit vychystávání a doplňování zboží
  • Vyhnout se dalším časově náročným činnostem při manuální evidenci a zadávání skladových operací ručně do počítače.

Vertikální sklady Modula

V nabídce italského výrobce automatizovaných řešení plně využívajících vertikální prostor vašeho skladu si můžete vybrat z modelů Modula LIFT, Modula SLIM, Modula PALLET, Modula NEXT a můžete tak:

  • Ušetřit až 90 % podlahové plochy ve srovnání s tradičními skladovými řešeními
  • Automaticky přijímat na sklad položky např. pomocí skenování čárových kódů
  • Minimalizovat čas potřebný na dohledání a manipulaci s produkty až o 90 %
  • Zásadním způsobem eliminovat rizika pracovních úrazů zaměstnanců
  • Omezit přístup k dílům, zboží nebo nářadí pouze oprávněným zaměstnancům pomocí přístupových karet/čipů nebo biometriky
  • Efektivně zpracovávat složité objednávky s minimálním rizikem chyb, za minimum času a monitorovat vychystávání až do cílových přepravek

Horizontální karusel Modula

Pokud jsou zařízení Modula optimálním řešením pro využití vertikálního prostoru, nejsou o jejich další výhody ochuzeni všichni, kdo v prostorách firmy prostě nemají vysoké stropy?

I pro tyto situace má Modula řešení = horizontální karusel Modula HC.

Zařízení Modula HC stále poskytuje:

  • Minimalizaci chyb při vychystávání položek
  • Zvýšení hustoty skladování pomocí nastavení vzdáleností mezi regálovými sloupci a policemi
  • Monitoring a dokumentaci všech operací, objednávek a skladových zásob
  • Zajištění ochrany před pracovními úrazy
  • Bezpečnost přístupu k jednotlivým položkám na základě individuálního oprávnění
  • A jako všechna zařízení Modula - rychlou návratnost investice

Závěr

Tlak na co nejvyšší efektivitu procesů spojených se skladovými zásobami pohání firmy směrem k automatizaci skladů, napojení na řídící software a využití automatů při vychystávání položek. Spolu s tím roste potřeba lepší evidence skladových položek bez nutnosti zaměstnat další specializované pracovníky.

Široká škála pokročilých řešení správy skladu společnosti Modula pomáhá zajistit efektivní uskladnění a manipulaci, stejně jako napojení na firemní software a efektivní evidenci pro účely řízení skladových zásob.

Modula NEXT - vertikální sklad s evidencí odběru dílů nebo materiálu

Proti chybám i ztrátám dílů a nářadí – Modula NEXT

Odpisy skladových zásob trápí a trápily podniky ve všech možných oborech. Přesnější evidence se sice vždy nabízela jako řešení, ale jen do momentu, kdy začala výrazně zpomalovat práci. Zbývá něco víc, než pokrčit rameny?

Výdejní automaty v průmyslovém odvětví – správné osobě a ve správný čas

Jako jedno z nejlepších řešení se nabízí softwarově kontrolované vydávání materiálu a pomůcek ve formě výdejních automatů. Tato zařízení mohou vydávat: 

  • Nářadí a nástroje: vrtáky, pily, klíče a další běžně používané nástroje.
  • Ochranné pomůcky: bezpečnostní brýle, rukavice nebo respirátory.
  • Díly a spotřební vybavení: spojovací materiál, potřeby ke svařování, řezné nástroje.
  • Údržbu a čištění: čistící prostředky, maziva, baterie. 

Význam využití výdejních automatů je dvojí. Umožní zaměstnancům přístup jen ke správným potřebám, navíc rychleji a bez rizika, že dojdou. Omezí také ztráty a zrychlí všechny závislé procesy. Děje se to díky autentizačním metodám a průběžnému sledování výdejů a stavu materiálu na skladě.

Jak výdejní automat pracuje krok za krokem?

Možná to vypadá komplikovaně, ale operátor na místě a v reálném čase nemusí řešit nic složitého. Prostě si jen vybrat v menu na panelu a prokázat svoji totožnost. 

  1. Zaměstnanec si vybere díl, materiál nebo pomůcku na dotykovém displeji vedle výdejního okna.
  2. Automat provede autentizaci zaměstnance pomocí čipu, karty nebo biometrických znaků.
  3. Vydání požadovaného předmětu může proběhnout ve více režimech podle druhu a typu uloženého materiálu. Zařízení může využít například i robotickou paži.
  4. Zaznamená se výdej podle času, množství a konkrétního zaměstnance. Napojený skladový systém potom v reálném čase sleduje stav skladu a dostupnost vydávaných předmětů a upozorňuje na nutnost doplnění.
  5. Pravidelné reporty sledují a analyzují posbíraná data. Pomohou optimalizovat naskladňování a zvýrazní chyby nebo nesprávné využívání zásob.
  6. Pověřený zaměstnanec doplní zásoby ve výdejním automatu, jakmile bude potřeba.

Je výdejní automat správným řešením pro váš obor?

V principu může toto zařízení pomoci optimalizovat vyskladnění a naskladnění pomůcek nebo materiálu v jakémkoliv oboru. Zejména pokud jde o evidenci práce s drahým nářadím, nebo omezení plýtvání jednorázovým materiálem. Osvědčilo se ale především v těchto odvětvích: 

Konstrukce a stavby, zdravotní péče, úklid a údržba, výroba, autoprůmysl a transport, maloobchod. 

Na příkladu oboru zdravotní péče je potom možné si ukázat, v čem je automatizace skladu obzvlášť prospěšná: Zajistí přesnou evidenci výdeje léků a sterilních pomůcek, jako jsou rukavice a injekční stříkačky. Sníží riziko kontaminace spolu s tím, jak se omezí ruční manipulace.

Modula NEXT spojuje výhody výdejního automatu a vertikálního skladu

omezený přístup k dílům pomocí Modula Next

Přístup pracovníka na obrázku je horizontálními roletami omezen pouze na jeden konkrétní oddíl. Kromě zrychlení práce, kdy operátor nehledá součástky na celé polici, se také zlepší kontrola nad vydanými díly a materiálem.

Charakteristické výhody systému Modula se dobře doplňují s principem výdejních automatů. 

  1. Modula NEXT pomáhá maximalizovat využití skladovacího prostoru ve směru výšky.
  2. Nastavitelné police umožní ušetřit prostor při ukládání předmětů nejrůznějších tvarů a velikostí. Zejména tady italský výrobce nabízí něco, co zatím nikdo nemá.
  3. Modula dokáže podle nastavení limitovat přístup k dílům individuálně, nebo k celé polici.
  4. Nabízí možnost integrace do ERP systémů.
  5. Dokonalejší skladování ochranných pomůcek, ochrana proti znehodnocení a výdej po kusech.
  6. Práce se sadami nástrojů s nastavením přístupu omezuje riziko špatného zatřídění a nedostupnosti, nenutí zaměstnance držet si vlastní zásobu vybavení.
  7. Ochrana hodnotného nebo křehkého zboží.
  8. Mapování výdejů a pohybu vybavení v reálném čase brání špatnému zatřídění nebo odcizení.
  9. Zvýšení bezpečnosti pro zaměstnance omezením nutnosti manipulace a práce ve výškách. 

Pokud jste dočetli až sem, je velmi pravděpodobné, že pracujete v oboru, kde by vám Modula NEXT ušetřila čas, peníze i starosti. Chtěli byste zkusit společně propočítat, jak rychle se vám vrátí náklady? Budete překvapení. Kontaktujte nás.

Optimalizace skladu pomocí zařízení Modula

Od úspory místa k snižování nákladů. Optimalizace skladu v kostce

Sklad nezvládá zvýšenou poptávku, vázne třídění a vychystávání objednávek. Zároveň přibývá nesrovnalostí v inventurách. To všechno jsou neklamné známky toho, že potřebujete začít pracovat na změně. Nepromyšlené řízení a prostoje v procesech skladování totiž negativně ovlivní celou firmu. Projeví se ve zpomalení výroby, zvýšených nákladech na provoz i pracovní sílu. V nejhorším případě můžete dokonce přijít o zákazníky. Proto je zde naše čtveřice klíčových tipů, které vám pomohou s optimalizací skladu.

1) Využijte skladový prostor naplno

Automatické sklady Modula

Růst firmy potřebuje prostor. Stejně tak i její skladování. Pronájem větších skladů je ale nákladné řešení, a to ani nebereme v úvahu problémy spojené se stěhováním.

Existuje ale jiné řešení. Optimalizaci skladu začněte maximálním využitím dosavadního prostoru. Jak? Zkuste promyslet tyto kroky:

  • Odstraňte zastaralé zásoby
  • Pokud je to možné, zmenšete šířku uliček mezi regály
  • Skladujte položky podle jejich výšky
  • Identifikujte prostor, který není plně využitý

Jen změna základního uspořádání vám může efektivitou skladu výrazně zvýšit.

Ideální je samozřejmě využít celou světlou výšku skladovacího prostoru. A to je příležitost pro automatické vertikální systémy Modula. Na kompaktní ploše totiž pracují s celou výškou skladové haly. Není to ale jediný způsob, kterým šetří místo.

Konfigurace skladovacích zařízení Modula je navržena tak, aby místo uložení každé police bylo přizpůsobené skutečné výšce skladovaných položek. Na rozdíl od regálů s pevnou roztečí polic tak prostor v Module využijete opravdu naplno a nedochází k něčemu, čemu říkáme “skladování vzduchu”.

Kombinací maximálního využití výšky prostoru a účelného a flexibilního uspořádání polic dokáže Modula ušetřit až 90% podlahové plochy.

2) Zpřesněte skladové operace

Jsou odvětví, jako například zdravotnictví nebo letecký průmysl, kde na přesnosti výdeje materiálu opravdu záleží. Artikly se mohou přitom lišit jen v úplných detailech. Chyby ve vychystávání pak vedou k nepříjemným situacím nebo ekonomickým ztrátám v rámci výrobního procesu. V dalším kroku optimalizace vašeho skladu se proto zaměřte na zpřesnění skladových operací:

3) Zvyšte produktivitu personálu a dbejte na jeho bezpečí

Optimalizace skladu pomocí systémů Modula

I přes pokročilou míru automatizace se většina firem při skladování neobejde bez kvalitní pracovní síly. Automatické skladovací systémy jako je Modula dokáží práci lidí výrazně zrychlit a zpřesnit.

Používají totiž metodu „zboží ke člověku.“ V praxi to znamená, že dodávají materiál do jednoho výdejního místa. Skladníci tak nemusí při vychystávání jednotlivých artiklů obcházet celý sklad. Odpadá i riziková manipulace s materiálem ve výškách. Automatické sklady tak ve výsledku zvyšují bezpečnost práce.

Zároveň nabízí i řadu vizuálních pomůcek. Díky nim obsluha rychle pochopí, které zboží a kolik položek má vychystat. Tím se výrazně redukuje lidská chybovost a zvyšuje se přesnost až na 99 %.

4) Snižujte náklady skladování

Najít způsob, jak snižovat náklady skladování, abyste přitom zachovali jeho efektivitu a kvalitu, nemusí být vždy jednoduché. Můžete začít snižováním energetických nákladů například lepší izolací skladu nebo instalací úsporných zdrojů světla. Díky zeleným dotacím je možné nyní haly vybavit i vlastními zdroji energie v podobě solárních panelů.

Uspořit můžete i na pracovní síle. Tím, že si udržíte kvalitní zaměstnance, nevynaložíte tolik financí na získávání a zaškolování nových lidí.

Svoji roli v tomto bodě ale samozřejmě hraje i automatizace. Z počátku se může zdát jako vysoký výdaj, z dlouhodobého hlediska však může k vaší optimalizaci skladu výrazně přispět. Podle našich průzkumů se mohou náklady na pořízení automatického vertikálního skladu Modula vrátit během 1-2 let.

Vertikální automatické skladové systémy Modula jsou vhodné pro všechna odvětví podnikání bez ohledu na skladovaný sortiment. Zlepšují výkonnost a bezpečnost skladování. Optimalizují využití prostoru a snižují chybovost při výdeji. Díky promyšlenému softwaru také poskytují aktuální přehled o skladových zásobách a dokáží se i propojit s nadřazenými podnikovými systémy.

Chcete vědět, jak vertikální zakladače Modula pomohly se skladováním v řadě českých firem a jak by mohly pomoci i vám? Kontaktujte nás, rádi vám poradíme. 

Automatizace skladu: Jihočeská firma propojila vertikálním systémem několik podlaží

Automatizace skladu: Jihočeská firma propojila vertikálním systémem několik podlaží

Sklad v přízemí a výrobní prostory ve vyšších patrech. Na začátku se to může zdát jako zásadní logistická nevýhoda a noční můra, které přidělává vrásky skladníkům i manažerům výroby. Automatizace skladu ale dokáže najít odpovědět i na tyto výzvy a počáteční handicap proměnit v originální řešení, které zefektivní všechny skladové operace. Přesvědčila se o tom jedna jihočeská firma z Milevska.

Propojení skladu s výrobou je vždy výzva. Patrové budovy k ní navíc přidávají další překážky. Pro transport materiálu je nutné využít schodišť nebo výtahů. Zvyšují se náklady na pracovní sílu nebo hrozí větší nebezpečí poškození materiálu či zranění skladníků.

Efektivitě skladových operací na takových místech často brání i starý systém skladování materiálu na nízkých regálových policích. V halách s vysokými stropy je to jeden z nejméně racionálních způsobů jejich využití.  

V současnosti se ukazuje, že promyšlené skladování je často klíčem k získání podstatné konkurenční výhody. Tohle je ale situace, která může výrazně zpomalit rozvoj jakékoliv firmy. Co s tím?

Automatizace skladu pomůže využít váš prostor naplno

Jihočeská společnost Acond, která vyrábí klimatizace a tepelná čerpadla, se rozhodla toto nastavení proměnit ve svůj prospěch. 

Ve své relativně nové budově v Milevsku začala s modernizací svého skladu. Nápad propojit ho s výrobní části podniku v jiných podlažích automatickým vertikálním skladovým systémem přišel až později. Vysoké stropy a dispozice haly to umožnily bez dalších stavební úprav. 

Zařízení Modula jsou pro taková řešení ideální. Kombinují v sobě totiž výhody automatického skladu i výtahu. Zařízení ve tvaru věže totiž v sobě skrývá vertikálně seřazené police. V rámci stroje jsou na výšku uloženy přesně podle potřeb artiklů, které se v nich skladují. Při vychystávání jsou pak automaticky dopraveny do výdejního okna. Skladník jen stroji zadá, jaký materiál potřebuje vyskladnit. 

Abychom naplnili všechny požadavky firmy, postavili jsme na místě přes 12 metrů vysoký stroj Modula Lift MX75D se třemi výdejními okny.

Výdejní okno v každém podlaží

 

V zařízení Modula bude skladovaný menší a středně velký materiál v kartonových krabicích a plastových boxech. Operátoři k němu musí mít pohodlný přístup ve všech podlažích, tudíž má automatický sklad Modula z jedné strany okno v přízemí a na opačné straně stroje další dvě okna ve dvou nadzemních podlažích.

Kompletně naložený stroj se třemi výdejními okny může nést až 60 tun váhy polic a materiálu. Jelikož však společnost plánovala využít více než 80 polic, každá s materiálem o hmotnosti až 750 kg, bylo nutné zařízení dovybavit speciální vyztuženou konstrukcí pro zajištění nosnosti až 80 tun. Společnost Acond má tak nyní dostatečný prostor pro budoucí růst. 

Vzhledem k vysokému plánovanému zatížení materiálem jsme také vertikální zakladač vybavili roznášecími podložkami pod všech osm patek stroje. Každá zdvojnásobuje styčnou plochu mezi strojem a podlahou.

Zařízení Modula pomohou s dalším rozvojem

Práci operátorů ulehčuje i řada dalších doplňků. Skladníky k vychystanému materiálu rychle navede laserový ukazatel. Pohodlnější vyskladnění a potvrzení skladových operací nabídne čtečka QR kódů. 

Firma Acond má již připravené i plány pro budoucí růst. Pokud bude s provozem zařízení spokojená, chystá nasazení dalšího zakladače i v nové vedlejší hale, kde je prostor ještě o několik metrů vyšší. A my věříme, že spokojenost bude velká. Zařízení Modula tak potom budou moci naplno využít svou až 16 metrovou výšku.

Příběh společnosti Acond jasně ukazuje, že i složitou počáteční situaci lze úspěšně přeměnit díky inovativním řešením a nový technologiím ve výhodu. Automatizace skladu pomocí zařízení Modula nejen výrazně uspoří skladovací plochu, ale podstatně zefektivní všechny skladové operace.

Jste aktuálně v podobné situaci? Tímto příběhem se můžete inspirovat i vy! Kontaktujte nás a společně najdeme řešení i pro výzvy ve vašem skladování.

Image

Kanceláře

+420 513 039 139
obchod@systechgroup.cz
Cukrovarská 498/13
Vyškov, 682 01
Česká republika

Servis

+420 725 508 358
servis@systechgroup.cz

Tuřanka 1222/115
Brno, 627 00
Česká republika

Produkty